HomeЮморRelated VideosMore From: Ryan Sylvia

DO IT FOR THE MONEY!: ARE YOU A REAL KPOP FAN?!

16725 ratings | 584364 views
We've done pop culture, and today, we are testing our Singaporean fans on their knowledge on Kpop! SUBSCRIBE TODAY! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=alozerk SUPPORT US ON PATREON! https://www.patreon.com/noc FACEBOOK http://www.facebook.com/nightowlcinematics EMAIL For business/talent enquiries, email us directly at sylvia@noc.com.sg VISIT OUR WEBSITE http://www.noc.com.sg TWITTER http://www.twitter.com/RyanSylviaNOC ADDRESS Kent Ridge Post Office PO Box 1049 Singapore 911102 INSTAGRAM Ryan - https://www.instagram.com/nightowlcinematics Sylvia - https://www.instagram.com/sylsylnoc Aiken - https://www.instagram.com/aikenchia/ Deekosh - https://www.instagram.com/deekosh/ Sikeen - http://www.instagram.com/chansikeen Aurelia - http://www.instagram.com/aureliahathaway Joanna - http://www.instagram.com/joannalhs Grace - https://www.instagram.com/gracelsyy/ Nixie - https://www.instagram.com/nixieangel/ Rachel - https://www.instagram.com/iamrachelwan/ Nina - https://www.instagram.com/ninatsf Sherri - https://www.instagram.com/sherriashlee/ Charlene - http://www.instagram.com/kiewc Anna - http://www.instagram.com/anna_en/ Franster - http://instagram.com/fransterwong Victoria - https://www.instagram.com/victoriacheng/ Julian - https://www.instagram.com/juliantaytm/ Zijie - https://www.instagram.com/raozijie/ NOC PARTNERS Cathay Photo - http://www.cathayphoto.com.sg/ MyRepublic - https://secure.myrepublic.com.sg/ Shunji Matsuo - http://www.shunjimatsuo.com.sg/ Flesh Imp - http://shop.fleshimp.com IMBA - https://www.facebook.com/IMBAinteractive?fref=ts TopGear PC - https://www.topgearpc.com / Bosch - https://www.bosch-home.com.sg/ Aftershock - https://www.aftershockpc.com/ OUTRO SONG Darren Ashley - https://www.youtube.com/watch?v=qJZq4bADmW0 Disclaimer: While we respect everybody's views and opinions, it is necessary you respect ours. We are entertainers, not role models! If you're gonna be butt-hurt about our videos, simply click X :/ But for those who share our sense of humor, enjoy your stay! And tell us what you want to see in the next video! :) Thank you! Directed, shot and edited by Ryan & Sylvia
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4900)
Pixel Arts for BTS (4 hours ago)
I know it’s late but can you pls do BTS or Red velvet do it for the money PLS PLS I know it’s kpop but I just want to know if there is real fans or fake fans or just fans because it’s trending
Celine 10 (21 hours ago)
Wait... lucas nct is from china right??
Karina Faye (1 day ago)
Lucas is from china right?
Jowyc Cwy (1 day ago)
KANG DANIEL
Jowyc Cwy (1 day ago)
BTS
Jiminie Pabo 368 (2 days ago)
Dee Kosh:Which BTS member played the saxophone for over 3 years? Taehyung:If I wasn't in Bangtan, I would be sexy porn star(saxophonist)
Jade Yeo (2 days ago)
I though the title was are u a kopi fan
Sofyzticated Serenity (3 days ago)
Please test me im a very big fan of kpop and you dee cosh pls come to my school at jurong east street 24
Gwenth Grey (3 days ago)
I am a fan of bts g idele and blackpink
kawaii chan (3 days ago)
That girl is triggered by that THUGGER/SWAGGER MANNNNNN BROOOOO IM AM THE 1(dont know how to sing and im also soo sad that they didnt ask any seventeen question😢😢😂😂😂).
Tg Sarah Tg Azman (4 days ago)
I am a big fan of wanna one
diillies dullies (4 days ago)
Some army just need to stfu LOL (“some” not all )
ChanYeol Inspiration (4 days ago)
The gurls honestly disgust me. Only BTS fan don't bother coming onto the show lah. Embarrassment sial
xayshanadia (5 days ago)
your so arrogant men
Unknow Meow (5 days ago)
If I was there I will get all your money
nikki playzgames (5 days ago)
HEY EVERYONE I LOVE BTS TOO I"M A BTS KPOP ARMY WOO HOOO YEHEY YEHEY
Cordelia Hazel (5 days ago)
Finally someone notice bout mamamoo! HAHAHA😂
Shin Kai Tan (5 days ago)
Oooooh! Roasted!
Zulaikha Khan (6 days ago)
Lucas from NCT?? Isn’t it ten????
Maknaez Heaven (6 days ago)
OBVIOUSLY I AM BOIIIIIIII I LUV BTS!!!!MY KOOKIE HAS TAE !!
daphne yu (6 days ago)
yassss I am a bts army
Yo Its chan (7 days ago)
I will lose if i do this
billie serenado (7 days ago)
Nooooo Bangtan boys scouts
fiona lin (9 days ago)
Omg bts merch
smolmochi 95 (9 days ago)
Part 2???
aye tae (11 days ago)
Lucas From NCT is from Thailand?
Caroline Lee (12 days ago)
Wait but stray kids has nine members to
EBIE MAN (12 days ago)
Who run the world ? Ok nevermind
Myung Yeol (13 days ago)
isn’t the kpop group with the most members under JYP One Day?? consisting of 11 members with 2 subgroups 2AM & 2PM??? HOW DID YALL FORGET THESE LEGENDSSS
Sgt Leen10 (13 days ago)
Runaway is a korean overwatch team
Benedict Teo (13 days ago)
Bts is bukit timah station
margaret awng (14 days ago)
I saw kpop in the title so I clicked
Deonne Sia (14 days ago)
omg dee looks so annoyed with the girl beside him man, i feel bad haha but hey it makes sense, you cant be a kpop fan if u only like one group
Getouttahere Bui (14 days ago)
I love BTS
Jiminie Pabo 368 (15 days ago)
Girl:I TOLD YOU I ONLY KNOW BTS Me:Same
huishan tan (15 days ago)
I LOVE BTS
Loulwa Khayyat (15 days ago)
I am (;
Neo Jasmine (15 days ago)
Why is Dee so like rude Those that say they like kpop and only listen to BTS are called Army Dee be abit nicer to them lah they dont feel good when you call them a bitch in front of so many people Alamak Dee Edit: that girl in pink shorts needs to chill. Dee was correct when he said she was not a kpop fan just a bts fan. Me also, im an Army and i dont stan any other groups. sorry
Top Music (15 days ago)
Girl in pink didn't even say she know bts
khamis shala (15 days ago)
YAYY BTS!!!
Louisa Wong TV (16 days ago)
Dee kosh you’re so mean! Who are you to call that girl a bitch! I mean you’re not her dad! You can say I’m a fan of NOC but ya can’t say I’m a fan of you! BITCH!
Park Sumin (17 days ago)
Dee kosh liked bam bam video on insta
Jolynn_ adventures (17 days ago)
Hahahaha totally agree with dee josh that bts is not the only fandom🙄😂 (There are many other awesome group out there too!👍)
Jenz Rockz (18 days ago)
How can u be a KPOP fan if u only know one group like BTS?!?!?! Deekosh has his facts right.
Chloe Lee (18 days ago)
Who else has completely no idea what is happening or what is being said
Muffin Monster (18 days ago)
The girl in pink shorts got exposed😂😂
Leafvolution is back (19 days ago)
i wanna try
svt17 kmg (19 days ago)
i think my friend got it wrong, isnt lucas from hk? lmao, im too short. noone can see meh. lol im disgusted at that girl, she needs to be teached. bts is kpop but you only like bts means ur not a kpop fan!
Lam Lina (19 days ago)
Some of them have to think first. If They didn't answer the bonus, they win at least they get $10. But if they try the bonus and get it wrong they end up with nothing. If I was one of them, I would have just leave with the $10.
Creata Girl9 (19 days ago)
i luvv kpop!! especially BTS
Jessica brooke (19 days ago)
I love Girls generation, mamamoo, exo...etc.😍😍😍
Justin Minghao Huang (20 days ago)
The girl got burned at the end 😂
Justin Minghao Huang (20 days ago)
Imma stand and make way for the girl who said Lucas from NCT,my boys need recognition
Jamie Kwek (20 days ago)
the girl with pink pants is rude
D.o Kyungsoo (20 days ago)
Can You Please Visit Philippines? HAHHAHAHA TY
tangerinebaby (20 days ago)
girl in the pink shorts is so fucking ignorant and in denial. i’m tired of armys like her forever giving the fandom a bad name. take a seat you little bitch, don’t call yourself a kpop fan when you only know your dear 7 oppas. you don’t have the right to be mad when you get called out on your bullshit. you are in public, stop your unnecessary yelling and learn your damn manners. how pathetic honestly.
it'sKatie Playz (20 days ago)
Look at the end and pause THE PIC LOOK SO FUNNY
Charlie’s Wifey (20 days ago)
These K-Pop bands need to watch this
易烊千玺 (20 days ago)
I can imagine how the girl in pink shorts goes home and gets a lashing...😂 anyways, she deserves it as she was so rude.
franceseonar (21 days ago)
almost evryonr there has a kanken mah gawd
Abil Batman (21 days ago)
*This is Fucking Crazy and hilarious!!* 👍✌
Shao Qi Yeo (22 days ago)
DO AN ANIME EPISODE PLS!
eat jinnie (24 days ago)
I am an army but I don’t count myself as a Kpop fan as I only know things about bts. The girl at the end of the video was rly irritating and disrespectful towards dee kosh.
Ixchel Atienza (25 days ago)
i laughed so hard when the girl said that she was chinese not korean
Sally Low (25 days ago)
The pink shorts girl must have a lot of haters
Li Zhen chua (25 days ago)
I'm a reveluv, MeU, DOME, and ONCE!!!
Li Zhen chua (25 days ago)
Red velvet, f(x), SNSD, Twice!!!
Keith Jeremiah (26 days ago)
Whoever was screaming please get a life and stop being retarded. I think you also should have not scream because you make us deaf and kill us all.
DEE KOSH IS THE FUCKING QUEEN GO LAH! BE tHAT DOYOUNG TO THE HAECHAN TO THE SEUNGKWAN SASS EM UP
I'm so offended ..
Chloe Chew (26 days ago)
Can you do one for ARMYs please?
faith (27 days ago)
some people don’t have respect for dee kosh!!! don’t push him just because he insulted you,, he is just stating a fact. there are some annoying fake fans!
Jimined AF (28 days ago)
I'm impressed at Dee for being patient with that girl who kept smacking him
BTS And more kpop (28 days ago)
Lisa and bambam
BTS And more kpop (28 days ago)
BTS and GOT7
Kimchi Koalaa (29 days ago)
So many 12 y.o damn
Mazlan Khan (29 days ago)
Dee kosh you very to all those young girls and calling them bitch
IceCrepeGG Sone (29 days ago)
that "dvsu" girl had me searching her location and a knife oh mygod
Wong Yunyi (29 days ago)
Wtf is wrong with th girl at 5.08
Cindy Tang (30 days ago)
BTS
Yujia Neoh (30 days ago)
That girl in pink shorts needs to learn some fucking respect and be a normal human being
Alston Teo (1 month ago)
Come to woodlands I wanna answer question
bultaoreune (1 month ago)
Lucas from nct isnt from thailand but hong kong
Kyungsoo ! (1 month ago)
Hmm so many rude kids in this video. Blatant lack of basic courtesy and manners to thank the host for the money before walking away. Maybe they did but it wasn't shown in the video at least. And what's with all the shouting? Some of them seem to have this obnoxious attitude thinking that knowing the correct answers to all the K-pop related questions makes them superior and knowledgeable. Lol.
GamerYana101 (1 month ago)
i knew nothing except the BTS questions lol
TWIBANG Vivian (1 month ago)
I want to try this. Ask me questions about Blackpink and Twibang please. 😂
Lavender Luver (1 month ago)
05:10 literally me shouting the real answers at the screen
Gnana Segari (1 month ago)
BTS stands for 'Bangladesh toilet service'
Vong Shooz (1 month ago)
"I told you I only know BTS" *hysterical giggling* BOI WHY SHE LIKE THIS YOU CANT GO LIKE 'yas i lurk kpop' WHEN UR LIKE 'oh bts only' like d kb fibifnu9sdtbnuiwrn0irenio
Taecup.Icxns (1 month ago)
Can I do this
MyThs iPrototype (1 month ago)
This cringy fking kpop shit
Deerly Dawn (1 month ago)
The girl in pink shorts seriously need to calm her tits =_=
Dex Tang (1 month ago)
Who agree that the girl in pink shorts in damn disrespectful?
Kayla Shadows (1 month ago)
Omg you should do an anime one during the anime fest at near the end of the year
vibp_gt x (1 month ago)
Someone said TVXQ TO THE GIRL WITH PINK SHORTS THEN SHE MISTAKE IT AS DVSQ. She heared it wrong
U should hire that teen with the orange t shirt that sing the beyonce that fail in the begining!!😂😂
ella 22 (1 month ago)
Hi bat
Karen Griselda (1 month ago)
UGHHHHH LUCAS ISN'T FROM THAILAND HE IS FROM CHINA learn about NCT 2018 I CAN'T STAND
TWIBANG Vivian (1 month ago)
I need to try this. I know Twice, Bigbang, Blackpink and seventeen. It's like no one knows Seventeen
TESS group (1 month ago)
I am a real fan for all kpop group

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.