HomeЮморRelated VideosMore From: Ryan Sylvia

NOC ANNOUNCEMENT!

5221 ratings | 259183 views
Apologies for not being able to release a skit for today, the haemorrhoids and butt pimples are crazy these few days. We are recruiting new content producers, as well as new actors/actresses/hosts! Check out our website for more details, and also to find out what goes on in an NOC video! https://noc.com.sg/internships-full-time-positions/ https://noc.com.sg/what-goes-into-an-noc-video/ Donate to AWWA: https://awwa.give.asia/noc Or volunteer at AWWA: https://www.awwa.org.sg/volunteer-at-awwa/ Find us on Instagram: Ryan - https://www.instagram.com/nightowlcinematics Sylvia - https://www.instagram.com/sylsylnoc Aiken - https://www.instagram.com/aikenchia/ Deekosh - https://www.instagram.com/deekosh/ Sikeen - http://www.instagram.com/chansikeen Aurelia - http://www.instagram.com/aureliahathaway Joanna - http://www.instagram.com/joannalhs Grace - https://www.instagram.com/gracelsyy/ Nixie - https://www.instagram.com/nixieangel/ Rachel - https://www.instagram.com/iamrachelwan/ Nina - https://www.instagram.com/ninatsf Sherri - https://www.instagram.com/sherriashlee/ Charlene - http://www.instagram.com/kiewc Anna - http://www.instagram.com/anna_en/ Franster - http://instagram.com/fransterwong Victoria - https://www.instagram.com/victoriacheng/ Julian - https://www.instagram.com/juliantaytm/ Zijie - https://www.instagram.com/raozijie/ Click This. http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=alozerk SUPPORT US ON PATREON! https://www.patreon.com/noc FACEBOOK http://www.facebook.com/nightowlcinematics EMAIL For business/talent enquiries, email us directly at sylvia@noc.com.sg VISIT OUR WEBSITE http://www.noc.com.sg TWITTER http://www.twitter.com/RyanSylviaNOC ADDRESS Kent Ridge Post Office PO Box 1049 Singapore 911102 NOC PARTNERS Cathay Photo - http://www.cathayphoto.com.sg/ MyRepublic - https://secure.myrepublic.com.sg/ Shunji Matsuo - http://www.shunjimatsuo.com.sg/ Flesh Imp - http://shop.fleshimp.com IMBA - https://www.facebook.com/IMBAinteractive?fref=ts TopGear PC - https://www.topgearpc.com / Bosch - https://www.bosch-home.com.sg/ Aftershock - https://www.aftershockpc.com/ OUTRO SONG Darren Ashley - https://www.youtube.com/watch?v=qJZq4bADmW0 Disclaimer: While we respect everybody's views and opinions, it is necessary you respect ours. We are entertainers, not role models! If you're gonna be butt-hurt about our videos, simply click X :/ But for those who share our sense of humor, enjoy your stay! And tell us what you want to see in the next video! :) Thank you! Directed, shot and edited by Ryan & Sylvia
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (949)
Ryan Sylvia (2 months ago)
Guys! We are looking for NON-STUDENTS, 21 years old and above only.
Christopher Tan (1 month ago)
I’m 11 years old
Christopher Yong (1 month ago)
alas, i am but a student of life...... oh the things we could have done to--- WITH .. each other..
Terence Lum (2 months ago)
Ryan
pokeballdude (2 months ago)
I am 0.01 years old
Jean ANQI (2 months ago)
Karp?
kai xian (15 days ago)
charity crub
Gautier Tan (18 days ago)
Ryan
Gracia Lee (1 month ago)
My friend told me that she saw Aiken, Dee kosh & Ryan but did not take a Pic with them cuz they were smoking! I was shocked to know that the three of them smoked.
Asher Lim (1 month ago)
What happened to Grace?
Marc Stephen Dalida (23 days ago)
Grace still works with NOC.
TraTra Czr (1 month ago)
I counted but it might be wrong,this is roughly what I COUNTED Aiken : 5pts Dee : 7 pts Ryan : 3pts Forfeit is...go to a play area such as indoor playground or trampoline park etc. Then climb up something like a rope or rock wall go up a platform and jump down into a foam pit
Kate Karuhadechakul (1 month ago)
I’m a Thailand people . Can apply job? 😂😂😂😂
Marc Tang (1 month ago)
Aiken talking about NOC club and the mahjong paper made me choke on my drink
You Sheng Chew (1 month ago)
Hi Daryl... Can u contact me . I'm from Quebec..
Amanda1482x (1 month ago)
Guys. I can write resumes and emails all that stuff. I got A* for English so yea can write a proper letter. If you want to apply but don't know what to say, just ask me for help
PaperParody (1 month ago)
I wanna join and im good at this i can cook so u dont need to eat virus' food but... Im a kid
Kenji Gunawan (1 month ago)
Aiken: III --> 3 Dee Kosh: IIIIII --> 6 Ryan: IIIIII --> 6 Forfeit is draw between Dee Kosh and Ryan. (Giggling is counted as a laugh)
shay min lee (1 month ago)
More videos like these pls!! Just talking to us viewers
Julie Wong (1 month ago)
Dee must make the best zhu ba jie impression
skycore fighter (1 month ago)
New title: Try Not To Laugh Challenge ( NOC ANNOUNCEMENT) Ryan you lost. Drink one bottle of alcohol
Duncan Lee (1 month ago)
Ryan had the most laughs
Lego holidays (1 month ago)
Dee Kosh laughed the most.
Zhu Jingqi (1 month ago)
why is the amount of subscribers on the noc website always increasing from 753416 to 753428??
_kyutienochu_ (1 month ago)
DeeKosh lost ahhaha. Idk if count wrongly but correct me if im wrong lol The points were: Aiken (4 times laugh) Dee (6 times) Ryan (5 times)
Shayne Ho (2 months ago)
I like the old intro : Camera rolling.... And.... ACTION
seng hoe (2 months ago)
Ryan laughed the most
Maggie Chan (2 months ago)
I am 9 years old but I am in malaysia
Sihui Ngan (2 months ago)
The loser is definitely Ryan!! He laughed so much. Well, a forfeit can be buying 100 mcGriddles and distribute along Orchard Road? I'M KIDDING. Just distribute at Northpoint because it's nearer to your office. GDLUCK
x x (2 months ago)
This was soooo good
Lynn Tan (2 months ago)
Deeeeeeeeeeeeeee Koshhhhhhhhhhhhhhh Your forfit is to draw a real size yourself
Pung Geckteck (2 months ago)
..
Clifton - Roblox & More (2 months ago)
Dee Kosh laughed the most, he should wear sweater and a polo shirt in the next 3 food king episodes for the forfeit.
Jocelyn Chai (2 months ago)
Best video
Bryan Kuet (2 months ago)
Dee or Ryan laughed the most the forfeit is they have to run at least 5 km on a very hot and sunny day that’s the minimum.Make them run more like 7 km
Roxanne Lim (2 months ago)
Hi to whoever is currently reading this I know this comment is long overdue and stuff but if I have fan drawings that I made, is it a must that I send it through email or can I send it through any social media platform you have?? because I use the ios version and I cannot see the submit button thingie so yeah
Nurul Izzati Zulkefli (2 months ago)
Silent library plsssss
Hidayat Nur (2 months ago)
The forfiet is to dye hair pink
A fab Name (2 months ago)
night awwa cinematics i just exploded
MsRockzz (2 months ago)
ryan wapiang u laugh until like that confirm lose la ur forfeit can be eat a table full of chicken wing can
Jesslyn Tan (2 months ago)
Night Awwa cinematic
Original_3_ BFFS (2 months ago)
How many laughs Deekosh ) 3 Aikeen ) 2 Ryan ) 2 Dee kosh lose! Not sure if im correct but yea
MissIrene (2 months ago)
*Laugh Tallies* Dee Kosh:4 Ryan:3 Aiken:3
-Headphone Gaming- (2 months ago)
RYAN:..........wwWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
PepperMint Squish (2 months ago)
Erly Edit: oh I’m not erly other r
Aileen Nguyen (2 months ago)
Lol, I wanna sign up but I’m to young
Jennifer Lim (2 months ago)
The charity idea is probably the most innovative implementation of good social work into fun comedy! People want to interact with you, so why not have them do good work with you! Thank you so much for being, well, you!
Joelle Chung (2 months ago)
Dee is so funny
Clarke (2 months ago)
Aiken was the funniest
YouTube Zone (2 months ago)
INTERESTING
Nora (2 months ago)
Sg= selena gomez and singapore Jb=Justin bieber and johor bahru
Nationally GT (2 months ago)
aiken talks like a uncle lol
P Bloz (2 months ago)
aww i wanna be but im only 11 :( night awwa cinematics ok...(try not to laugh)new title great XD!(i blew it😭)
nyk 1234 (2 months ago)
Super funny
Aiken laughed 3 times dee laughed 4 times ryan laughed 5 times ryan have to do the forfeit
Alyssa tv (2 months ago)
Aiken is 4 , dee is 6 and Ryan is 8. There ya go ryan has to do it muahahahaaa
Gabriel Nam (2 months ago)
You already broke your own rule, consider yourself Amazing.
Desmond Lim (2 months ago)
we are big fan of you 😄😄
Desmond Lim (2 months ago)
please subscribe our channel
NIGHT AWWA CINEMATICS HAHAHAHAHAHHA I DIED THERE
Zahra Fluffy (2 months ago)
I'm laughing so hard that I'm crying 🤣😂🤣
YXiang (2 months ago)
But do we get paid?
Amanda1482x (2 months ago)
I want act also. My parents say I confirm will fail psle and they got fired so we broke so I need moneyyy
Amanda1482x (2 months ago)
How about I do the subtitles.. the standard of English there is shit
Kian Siong (2 months ago)
What the hell dee interrupt Aiken .
danial afiq (2 months ago)
NIGHT AWWA CINEMATICS I DIED
Episode Walkthroughs (2 months ago)
Can we make a NOC Unsolved series
Chloe Ch'ng (2 months ago)
It sucks when you are 15 years old and is a Malaysian 😧
omg. grace is on a advertisement. i just saw.
Aurora Firdaus (2 months ago)
Where is Mirchel
Tu/wong Qing (2 months ago)
fucking shit content who want to work 4 u
Hydrone 117 (2 months ago)
Dee kosh laughed the most
Ok, noc, can you wait for me for like... 9 years? 😂 Like I said, I wish to be born earlier
I wanna be the actor that y'all are saying... BUT I'M UNDERAGE TO WORK AND WHATSOEVER!!! ARGHH, why can't I be born EARLIER?! 😭
Anindya Mohanty (2 months ago)
You said you want a challenge here is one for Ryan the food king try the India's ghost pepper chutney if you dare
Lee Tong (2 months ago)
I’ll be always supporting you as a super loyalty fans!!!!!!!! Sylvia the best NOC the best!!!
Being Chwee Lim (2 months ago)
Eat wasabi and tomato sauce
Helisium Maverick (2 months ago)
Is it just me or its a must to replay the whole video XD
Neo Ahma (2 months ago)
That's to bad because I am only 18 . I am so sad
Blank Desu (2 months ago)
Only a year more before I hit the big 2 and another year more before I'm eligible to apply, if you're are still doing content then and are recruiting, I'll definitely apply! As quoted by Aiken, "If you never try, you never know . If you always try, you will always know" - being positive about it whew - Really enjoy the videos NOC creates cause even a simple announcement can be so fun to watch, really engaging with the different accents and humorous too! <3
Fatchickenfootballclub - (2 months ago)
inspiring
989 Growtopia (2 months ago)
i am 11 just add 10 = 21 so i can join okay?
ZhenZee (2 months ago)
The most serious video in NOC...... 1. Must have use of a wierd accent. 2. Must have a bad pun. 3. Must have someone eating. 4. Must laugh uncontrollably. 5. Critisism of others. Serious points None... Seems Like The Most Serious Video Ever.............
# LifeForChicGirls (2 months ago)
how to laugh for 3 mins straight : watch this video !! edit : anyone notice the bgm? i find it abit scary idk why lmao
Temmie Undertale (2 months ago)
This isnt a job application thing... *ITS A TRY NOT TO LAUGH CHALLENGE*
jackson wang (2 months ago)
u said yall would have a penalty right? i dare u to go yishun walking ard with a bikini and doing pole dance against a tree
Lauren Tham (2 months ago)
I think dee kosh laughed the most LOL
Ren (2 months ago)
CANT GET OVER “NIGHT AWWA CINEMATIC” 😂😂😂
ღ sleepy mochi ღ (2 months ago)
oof.
Jermaine (2 months ago)
OMG I repeated this video at least 4 times because it was damn funny
Yohanes Dewantoro (2 months ago)
Make a video about nus and ntu hahaha
Reese Teo (2 months ago)
Deekosh laughed the most and I think the forfeit should be him kissing Siken
its5zal Comedy (2 months ago)
Go recruit blue berry cheese cake 🐝
TheHeetee94 (2 months ago)
i'm not Singaporean, am i still able to submit an application?
Jun Min (2 months ago)
I totally did not laugh UNTIL DEE SAID NIGHT OWWA CINEMATICS HAHAHHA I BURST OUT LAUGHING! DEE!!!!!
Fandom Lover (2 months ago)
HOW CAN I BE SERIOUS WHEN THE ONLY THING THAT COMES OUT OF MY MOUTH IS LAUGHTER?!?!?! XDD
StarryMaple (2 months ago)
who was their previous content producer
DYLAN NG (2 months ago)
This video was so funny. Aiken's accent...hahahaha....i'm tearing cuz i laugh too much.
I’m just going to wait for the new family member
Momo (2 months ago)
The best 3minutes 41 seconds of my life
cats are the best (2 months ago)
Night away cinematics
cats are the best (2 months ago)
Awwa *
albin lim (2 months ago)
"Night AWWA Cinematics" almost took my life. lol
Noob Osu Plays (2 months ago)
Ryan lost
Hey Its kitty (2 months ago)
Even if i am the eligible age i cannot cause i later no time do yt vid and watch anime
ItzGladysL YT (2 months ago)
I wanna apply for actress...too bad I’m not even out of primary school yet...(srsly)
Angelisa Lam (2 months ago)
I saw Dee Kosh in the Razer in Hong Kong.Razer is a place the at can play games and buy lamptom
Bernice WONG (2 months ago)
Why is the subscribe button always on deekosh?

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.