HomeЮморRelated VideosMore From: Ryan Sylvia

Vlog #14: Why Sikeen & Sylvia Hate Each Other!

4838 ratings | 282643 views
For the first time ever, Sylvia and Sikeen travel together to Bintan, Indonesia with Timberland! This is probably their first and last trip together. SUBSCRIBE TODAY! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=alozerk SUPPORT US ON PATREON! https://www.patreon.com/noc FACEBOOK http://www.facebook.com/nightowlcinematics EMAIL For business/talent enquiries, email us directly at sylvia@noc.com.sg VISIT OUR WEBSITE http://www.noc.com.sg TWITTER http://www.twitter.com/RyanSylviaNOC ADDRESS Kent Ridge Post Office PO Box 1049 Singapore 911102 INSTAGRAM Ryan - https://www.instagram.com/nightowlcinematics Sylvia - https://www.instagram.com/sylsylnoc Aiken - https://www.instagram.com/aikenchia/ Deekosh - https://www.instagram.com/deekosh/ Sikeen - http://www.instagram.com/chansikeen Aurelia - http://www.instagram.com/aureliahathaway Joanna - http://www.instagram.com/joannalhs Grace - https://www.instagram.com/gracelsyy/ Nixie - https://www.instagram.com/nixieangel/ Rachel - https://www.instagram.com/iamrachelwan/ Nina - https://www.instagram.com/ninatsf Sherri - https://www.instagram.com/sherriashlee/ Charlene - http://www.instagram.com/kiewc Anna - http://www.instagram.com/anna_en/ Franster - http://instagram.com/fransterwong Victoria - https://www.instagram.com/victoriacheng/ Julian - https://www.instagram.com/juliantaytm/ Zijie - https://www.instagram.com/raozijie/ NOC PARTNERS Cathay Photo - http://www.cathayphoto.com.sg/ MyRepublic - https://secure.myrepublic.com.sg/ Shunji Matsuo - http://www.shunjimatsuo.com.sg/ Flesh Imp - http://shop.fleshimp.com IMBA - https://www.facebook.com/IMBAinteractive?fref=ts TopGear PC - https://www.topgearpc.com / Bosch - https://www.bosch-home.com.sg/ Aftershock - https://www.aftershockpc.com/ OUTRO SONG Darren Ashley - https://www.youtube.com/watch?v=qJZq4bADmW0 Disclaimer: While we respect everybody's views and opinions, it is necessary you respect ours. We are entertainers, not role models! If you're gonna be butt-hurt about our videos, simply click X :/ But for those who share our sense of humor, enjoy your stay! And tell us what you want to see in the next video! :) Thank you! Directed, shot and edited by Ryan & Sylvia
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (722)
Burton林政瀜 (3 days ago)
IVE BEEN HERE. BINTAN LAGOON. LAGOI
Man Chanruksa (5 days ago)
Bryan did a great job erm the landscape and the music take it to the next level
Pixel unicorn (6 days ago)
Dun 🔥Bryant... u will not find such a talented videographer elsewhere
Mariane Potayto (10 days ago)
He definitely did a great job
Bea lovable (11 days ago)
I never knew sikeen and sylvia were siblings
Belle (13 days ago)
I've been going to Bintan every year for 14 years and i think you missed the best parts of it!! I wish you got to stay at Angsana or Banyan Tree, the beach is awesome, there are very beautiful fish and crabs and sea dollars, there is also a turtle release program where the hotel hatches turtles and allows guests to release them safely into the water!!
Sun YiXuan (14 days ago)
He did the best shot
NUTELLACRACKERR (14 days ago)
THE VIDEO LOOKS SO GOOD OMMGGG SKILLS AF
Poh Seng Lee (14 days ago)
I go there before
Felisha Lesmana (14 days ago)
wahh he rly did a great vid shooting huh
Bianca Nie (14 days ago)
the " large tadpole " is called a mudskipper
high image (14 days ago)
Fire himm
Unicorn Yang (15 days ago)
Is sikeen really your brother
Ooh Yuheng (15 days ago)
Sylvia you are just the some age as me mide
cookies&cream (17 days ago)
omg bryant has em skillsss teach me how to dooo
LT LT (18 days ago)
Lol I love this video
The Gamer Boy (24 days ago)
Sikeen is so funny
Lilyplayz (24 days ago)
Your so mean to your brother
Silvia Jessica (26 days ago)
If you want to fired your team people, just fired sikeen
Silvia Jessica (26 days ago)
I don't like fucking sikeen
Bangtan & taekookie (27 days ago)
Bryan did a very good job!!
Bangtan & taekookie (27 days ago)
The weird fish are mudskipper #lovenoc😊
Jiayi Lee (28 days ago)
Bryant shoot until Sylvia 很 chio wor!
Jesslyn Tan (29 days ago)
Siken is a milk produce
Salty Phish (1 month ago)
Sikeen nice underwear
Ianime MSP (1 month ago)
finally sikeen looks good at the end of the video !
Alex LIU (1 month ago)
I've went here before it was damn fun
Cleverson Gur Clarence (1 month ago)
the video that bryant made was 👍👏👏👏👌
Rene Pang (1 month ago)
Over 9000%
Amirrul&RenHe vLogS (1 month ago)
Bryant really did a good job don’t fire him Sylvia! 😄
Alsten Chong (1 month ago)
Bryant did a fantastic job
Guccixlina Lmao (1 month ago)
CANOPI IS THE RESORT SYLVIA WENT TO
P Bloz (1 month ago)
Funny words: Syvia(idk how to spell):i told you to shave your srupid mouth right? At the tent Sikeen:I bring wrong i bring my brother's pants At the swamp Sikeen:why lah why they say dont go in swamp got snakes all that you down here beside it washing paddle At the atv Syvia(idk how to spell)shoes:What is this it looks like teh pang Lol I love the back omg the song matches when i hear this song i feel like partying lol
Temmie Undertale (1 month ago)
I feel like sylvia would be a scary boss
Pandora Soda (1 month ago)
When Sikeen says “but me likely!” As a Twice fan and NOC fan I immediately thought of “me likey likey likey” 🤣🤣🤣Big Sister logic they are always right(I am a big Sister) I AM ALWAYS RIGHT!(not) Proffesshuanal 😂Congrats on 748K subbies!You guys deserve it 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Bald HeadMother (1 month ago)
Still Growing Fat
Unicorn Princess (1 month ago)
I’ve been to that canopi before!!!
MSB YIM (1 month ago)
U guys should go to je ju island
Shawn Lim (1 month ago)
i go before canopi liao .my toilet got jacuzy .
Fong Mingonn (1 month ago)
Bryant did a great job!!! His editing damn pro , Sylvia, if you fire him your yt channel becomes 2 k subs later XD.
Fong Mingonn (1 month ago)
Lol the pimple cream looks like foundation, never blend in xd
Lucky Amanda (1 month ago)
when is she having a kid?
Ng Deborah (1 month ago)
It's that The Canopi, I've been there.! 😮😮😮😮
Lim Chewpeng (1 month ago)
silkeen so disgusting
Darius Zhong BTS (1 month ago)
Yea we all must be kind and love evryone,every part of your family
HeyItzYuQing 397 (1 month ago)
The video was bad because at the start , Sylvia said she wants to treat Sikeen nicely but shes been telling him to do stuff like cleaning her bag when she got it dirtied and telling Sikeen to bring her phone and laughs at Sikeen when he brought the wrong pants and somemore splash water at him
Zayna Gwee (1 month ago)
I just came back from Batam, Indonesia. Montigo Resort, it is a very nice and cosy resort. Do go there for your holiday sometimes
Xliske (1 month ago)
Me likey anyone?
Khalisah Faizal (1 month ago)
Is mudfish
ISMALIZA SAMAD (1 month ago)
Bryant did a great job,I like the song btw☺☺😊😊😀😀😀
Khoo Eunice (1 month ago)
Why is the pillow censored?
Flavian Lew (1 month ago)
Is sylvia related to aurelia?
DeatoAj _07 (1 month ago)
The vid is actually pretty cool.... From the start to end.... 10/10😀😀
Keith Lionel (2 months ago)
wah lan eh
Kian Siong (2 months ago)
Do nore sibling viDeo .
Kian Siong (2 months ago)
3:00 lol
Brandon Octavianus (2 months ago)
Not bad lah still can do better
Emelia Lim (2 months ago)
The video is AWESOME
Pansih Adel (2 months ago)
1:49 that woman posing in the background
wira619 (2 months ago)
3 years age gap..couldn’t tell straightaways
wira619 (2 months ago)
Pimple cream..I thought sunburn...
liizzset (2 months ago)
Loved this. Especially the ending video for Timberland. Looks sporty and fun. Well a fun place to go to.
Mr Jukester (2 months ago)
Sister brother bonding time
Evangelyn Ding (2 months ago)
wow Byrant u did a great job!
Kee Seng Yeo (2 months ago)
Sylvia,do u have other siblings?
CoordinatorRaf (2 months ago)
Wait is sikeen and Sebastian the same person?
Liang Xin Yu (2 months ago)
Sikeen brought his brother's pants... So they have another brother is it
aziera amelda (2 months ago)
its sooo gooodddd
genxl86 (2 months ago)
Ok bryant deserve a pay raise
Potato Milk (2 months ago)
The Timberland Video Is So COOL
Kee Polly (2 months ago)
I went bintan before same place
TheGamingHusky (2 months ago)
THEYRE SIBLINGS???
seah ghim (2 months ago)
Sylvia is shit
Nathania Goh (2 months ago)
Are you guys siblingd
Finn Mertens (2 months ago)
Retain utility evil general participant half more hostage back consistent
Gan Eeva (2 months ago)
Love it
Ashely Lau (3 months ago)
U should not fire him he did a very good job
siew boon nge (3 months ago)
Sue keen sucks
Choos 1288 (3 months ago)
That weird fish is a mud skipper
Callitutorials ; (3 months ago)
YES BRYANT ! A++
Christine Chua (3 months ago)
Don't fire Bryant, he did a very good job
dc and (3 months ago)
Sylvia has double chin
zoeyy (3 months ago)
Damn Bryan is good!!
Ryan Tan (3 months ago)
Fire Him Jkkk!
Survivor N'Cash (3 months ago)
i cannot the big tadpole part ahahahaha
PINK TRAVE (3 months ago)
The end was amazing you SHOULD NOT FIRE Bryant. The video was AMAZING! :)
Desiree Khor 0108 (3 months ago)
I also older than my brother by 3 years too
Aviscenna Maulana Ar (3 months ago)
Sikeen's nationality is Malaysian,and what the nationality of Sylvia? Malaysian or Singaporean?
Sylvia u don't know if you are joking but if u hate si keen pls dont I don't even have a sibling and I want a sibling so bad
SkyUnicornGames (3 months ago)
Bryant is damn good
SkyUnicornGames (3 months ago)
Damn good
N_N U (3 months ago)
It’s Super nice ! I love
Jiayi Lee (3 months ago)
Bryant shoot quite nice leh! (At least cos i can't do it....oops)
Ankur Sharma (3 months ago)
Sikeen knows the problems of being the younger sibling
ryan ang (3 months ago)
Bryant did a good job
Lovinbethany4ever (3 months ago)
Aiyo sylvia look like the younger sister instead omg their relationship is sooo cute
Sun Yi En (3 months ago)
Bryant did a good job making the video
Gaming Gurl (3 months ago)
BRYANT DIDNT DO A GOOD JOB HE DID A GREAT JOB KEEPING U TWO LOOKING LIKE U LIKE EACH OTHER :P
WhiteAngel Admin (3 months ago)
Somehow I feel Sylvia is not an easy going person to be with. Loud and obnoxious and looks like a tyranny too. 
pika face (3 months ago)
Wow

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.