HomeЮморRelated VideosMore From: Ryan Sylvia

DO IT FOR THE MONEY!: CAN YOU RAP?!

5813 ratings | 253760 views
In conjunction with KFC, Do It For The Money goes to the street to find out if you can rap! KFC has recently introduced 3 new flavours to their Pockett Bandito: BBQ Nachos, Cheesy Turkey Bacon, and Salsa! Visit your nearest KFC outlet to try them out now! Special thanks to: Axel Brizzy https://www.instagram.com/axelbrizzy/ Piratheeban https://www.instagram.com/piratheeb/ Find us on Instagram: Ryan - https://www.instagram.com/nightowlcinematics Sylvia - https://www.instagram.com/sylsylnoc Aiken - https://www.instagram.com/aikenchia/ Deekosh - https://www.instagram.com/deekosh/ Sikeen - http://www.instagram.com/chansikeen Aurelia - http://www.instagram.com/aureliahathaway Joanna - http://www.instagram.com/joannalhs Grace - https://www.instagram.com/gracelsyy/ Nixie - https://www.instagram.com/nixieangel/ Rachel - https://www.instagram.com/iamrachelwan/ Nina - https://www.instagram.com/ninatsf Sherri - https://www.instagram.com/sherriashlee/ Charlene - http://www.instagram.com/kiewc Anna - http://www.instagram.com/anna_en/ Franster - http://instagram.com/fransterwong Victoria - https://www.instagram.com/victoriacheng/ Julian - https://www.instagram.com/juliantaytm/ Zijie - https://www.instagram.com/raozijie/ Click This. http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=alozerk SUPPORT US ON PATREON! https://www.patreon.com/noc FACEBOOK http://www.facebook.com/nightowlcinematics EMAIL For business/talent enquiries, email us directly at sylvia@noc.com.sg VISIT OUR WEBSITE http://www.noc.com.sg TWITTER http://www.twitter.com/RyanSylviaNOC ADDRESS Kent Ridge Post Office PO Box 1049 Singapore 911102 NOC PARTNERS Cathay Photo - http://www.cathayphoto.com.sg/ MyRepublic - https://secure.myrepublic.com.sg/ Shunji Matsuo - http://www.shunjimatsuo.com.sg/ Flesh Imp - http://shop.fleshimp.com IMBA - https://www.facebook.com/IMBAinteractive?fref=ts TopGear PC - https://www.topgearpc.com / Bosch - https://www.bosch-home.com.sg/ Aftershock - https://www.aftershockpc.com/ OUTRO SONG Darren Ashley - https://www.youtube.com/watch?v=qJZq4bADmW0 Disclaimer: While we respect everybody's views and opinions, it is necessary you respect ours. We are entertainers, not role models! If you're gonna be butt-hurt about our videos, simply click X :/ But for those who share our sense of humor, enjoy your stay! And tell us what you want to see in the next video! :) Thank you! Directed, shot and edited by Ryan & Sylvia
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (693)
Yolanda Naing (1 hour ago)
OMG THATS WHERE I LIVE
Funni Justin (2 hours ago)
Omg virus is in it
mhadasKoio (3 hours ago)
lmao i can relate to the girl who said she never watched titanic before 😂
CorgiLover 162 (14 hours ago)
Hazel looked very confused xd
Strawberri Game (16 hours ago)
3:33 AHAHAHAHAHAHAHA THE SMARTLOCAL.COM
LiTtLe M
joey volgs (1 day ago)
High school student confirm win wan lah
Charlene Ahh (1 day ago)
Is it just me or when he said mic drop it remind me of mic drop by bts
Thea (3 days ago)
Dee Kosh being himself Making people pee shells Using his sarcasm He gon make em dab em Idk what I'm doing with my life .____.
Emi Ying (3 days ago)
Axel is cuuuteeee
Dan Brizzy (4 days ago)
Axel Brizzy sio
hello it's nikki (4 days ago)
The boy cheated
Euphoria Jeon (4 days ago)
OMGGGGG AXEL
Claudia Poon (5 days ago)
ISNT THAT VIRUS AT 3.09
robloxguy 2017 (7 days ago)
i think i saw virus!
Linggg (7 days ago)
Am I the only one who can't guess any of them correctly 😂😂
Mar Owh (5 days ago)
you're not the only one... me too
huishan tan (9 days ago)
I WANT KFC I WANNA TRY THEM but…I don’t know 😂
thevlogger 360 (11 days ago)
Lol the Malay guy NVR fast
Dee kosh rap is not bad sia
Kaylenepanda :3 (11 days ago)
Dee you look skinner , like legit !
Jiminie Pabo 368 (11 days ago)
I also never watch Titanic
Lisalala Blink x army (12 days ago)
Do Harry Potter version :D
Esther .P (12 days ago)
The rapper sounds like Felix from straykids lol
KAIs GIRL (13 days ago)
Axel banged❤❤❤👌👌😎
Jovanna Yeap (13 days ago)
Dee kosh should do "Do it for the money: How well does Singaporean knows their country " when national Day is around the corner
Monsta X fangirl (13 days ago)
Deekosh you should do more DO IT FOR THE RAP
Sassy Fatsy (13 days ago)
The rapper is soooo ♥️♥️♥️♥️
kunoichi 95 (13 days ago)
I literally bought the Bandito BBQ Nachos the day after watching this episode!! Right on guys for promoting KFC this way... But it was yummy ah!! (Break fast mah... Any food I get also nice...😏😏😁😁)
CPN Games (13 days ago)
2.38 musically LOLZ only some will understand(IDK weather u guys know)
GalaxyMomoPotato 123 (13 days ago)
Omg i was just thinking of this vid while I was watching food king and when I saw the bottom “vids related” BOOM(I found it)
XxgamerboyxX75 (13 days ago)
Please do a anime version of do it for the money
S. Squirrel (14 days ago)
Axel raps : never going home 3 secs later.... Axel runs and says :Bye
Chloe Chew (14 days ago)
Mic drop 🎤
Louise David (14 days ago)
This is fun..
EUDORA MOBILE LEGENDS (14 days ago)
OLIVETTE
EUDORA MOBILE LEGENDS (14 days ago)
OLIVETTE
taehyungie ah (14 days ago)
DO IT FOR THE HONEY
taehyungie ah (14 days ago)
DO IT FOR THE HONEY
Darius Zhong BTS (14 days ago)
Dee kosh your rude you say you have nothing and your shouting you fuck one la
kunoichi 95 (14 days ago)
How abt.... Politics?? Trump-kim!! It's coming soon!! Let's go!!😏😏😄😄👍👍but great rapping wrap-ped episode!! Delicious and cool!!😌😌
Top Music (14 days ago)
Everyone seems okay for not winning money because you give them free food
闫桉 (14 days ago)
axel reminds me of ben omG
Rabia Ad (14 days ago)
Axel good rapper.It’s nice.And Piratheeban,nice beatbox.I like it!
RizX (14 days ago)
the moment u realise the malay boy gave back the food because he was faatinf
AskMyForehead (14 days ago)
Aren’t people fasting rn?
lim weilyn (14 days ago)
bandito with the three flavours we never score less but cheesy turkey bacon number one no .....????
Jamie Lim (14 days ago)
the familiar face was Virus right?
3ofUs (15 days ago)
At 6.00 the voilin girl was behind the boy
易烊千玺 (15 days ago)
The girl who plays the violin is still there after she lost...
易烊千玺 (15 days ago)
The girl who plays the violin is still there after she lost...
MMAReviews (16 days ago)
It’s statement
Eryn Candy (16 days ago)
*DROP THE MIC* Hazel in this bitch *Lil Hazel,ya,Hazel Gucci Gang*
janininini (16 days ago)
RUN FORREST RUN HAHAAHAH FML
PopeeFrog (16 days ago)
Loved the episode
Kenneth Ng (16 days ago)
do another one similar 2 this I luv it
janeu neko (16 days ago)
Come to westcoast!!
Res GT (16 days ago)
“The smartlocal.com” had me dying. 😂
Nur Fiqa (16 days ago)
Now I want kfc
srififi (16 days ago)
I should not have watch this im fasting
srififi (16 days ago)
Anyone fasting and watching this vid
Brandon Toh (17 days ago)
Terima Kasi!!!
Galarmen (17 days ago)
After watching this video..i guess its a wrap for a rap
peits yo (17 days ago)
That was a nice rap at the end of the video
OmG thE rappEr daMn prO woi I wish I was there sia ;-; ik almost everything 😂
Juanda Radha Pratama (17 days ago)
like the way he said "terimakasih"
Opmaster (17 days ago)
I run the gang I got the bang I can rap as easy As running laps As easy as reading maps
WalrusJeff GT (13 days ago)
Opmaster maps are hard to read
a Tan (17 days ago)
More beatboxing!
just laugh (17 days ago)
Is a sea food at the sea
just laugh (17 days ago)
Ryan dee kosh and aikeen if you come jb i will show you my favprite restrount
Lok Mann (17 days ago)
6.35 someone was filming
lo l (17 days ago)
Its my birthday
lo l (17 days ago)
Love you and all ur vids plz reconize me plz
Tik Tok Hot (17 days ago)
I also never watch b4 titanic cause I cannot find the CD and video
hyunseungtwin (17 days ago)
i thought they were gonna make the public rap from the video title haha
Leyna Tan (17 days ago)
Lol
RUTHRA RUTHLESS (17 days ago)
Do dare or dare
Haashir Islam (17 days ago)
Now i'm hungry
Kakashi hatake (17 days ago)
Can do fo it for the money anime?? Plz plx do anime
min yoongi's wifey (17 days ago)
The rapper looks like Guan Lin from Wanna One
Monsta X fangirl (13 days ago)
Omg that’s Soo true and I can’t wait to meet wanna one in Singapore
alice Chan (17 days ago)
Haha virus!!!
BTS__ (18 days ago)
LOL YES VIRUS!
Memesta X is mah life (18 days ago)
Whats the name of the rapper?
Synergy AXE (18 days ago)
Did anyone notice Hazel and the Violin Girl standing at the background?
Ms. Unknown (18 days ago)
The smart local. Com make me crack up so much
Cheng Jun Fong (18 days ago)
Dee Josh saw you at plaza singapura yesterday
Infinit3 gt (18 days ago)
Where’s slim
Chloe neo (18 days ago)
Do pop music culture
Noriln Jalal (18 days ago)
Um do dee kosh know that kid fast
yoongyiii (18 days ago)
lmao the schoolboy
Peck Seck Kuang (18 days ago)
Dee kosh: Drop the mic! Me: MIC DROP BAM!
Kimchi Koalaa (18 days ago)
KUR-NEL, not CO-LO-NEL
just wanna say Axel hella cute :D omg his voice so nice HAHAHA BLESSSSS MY SOUL
ELLY LOGANG (18 days ago)
I caught dee kosh being a BTS army by saying Mic drop 😅
Fat Potato (18 days ago)
world cup is coming ask people about football
softbabyjim (18 days ago)
drop the mic, MIC DROP HAHAHAHAH
mic drop!
John Davidson (18 days ago)
What if titanic didn’t hit the ice berg but the guy she loves still died
dwighthoward James (18 days ago)
Wait what is all the rap lyrics?? Why there is a certain answers?? Is that actually a song or they made up their own?
Hanni Koh (18 days ago)
AXEL WEWEWEW
John Davidson (18 days ago)
A*
John Davidson (18 days ago)
Anyways DEE IS FAKE MARVEL FAN

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.