HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: PaymoneyWubby

The worst games money can buy (Steam Garbage Bundle Continued)

510 ratings | 12096 views
More of the cheapest worst games on Steam. This time with more horrible anime games. Enjoy! Patreon Link!: https://www.patreon.com/paymoneywubby Subscribe! http://goo.gl/Cqrqt9 Twitter: https://twitter.com/paymoneywubby Twitch: https://www.twitch.tv/paymoneywubby Songs used: Megahammer Arcade Daze Synthatiger - Away From The Galaxy
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (90)
Blazelyyy (2 months ago)
Wow, these games were not that bad actually. There are many worse games on steam.
Attsnor1 (2 months ago)
alt + enter = bigger screen
Blastgrinder (2 months ago)
The intro was not good. Don’t do that.
Earl Herman (3 months ago)
These games all look as appealing as a crusty fat bitches asshole. Hermit Works ( lol Hermit Works) thought they were making a game someone would actually spend money on. I mean who would seriously even want to play these games?
Earl Herman (3 months ago)
Randomly found this guy on YouTube. Lol subscribing. Make more videos with shitty internet games like Pirate Pop Plus.
jacob vaughn (4 months ago)
34k my ass! You need 34,000,000,000,000!
Jesus Gordo (6 months ago)
I had street racing syndicate for the original xbox lol
justin W (9 months ago)
Wait this boi knows mini Ladd?
Levitating Gaming (6 months ago)
justin the ginger Fans change their steam names into their youtuber's.
BeenieBombYT (9 months ago)
I'm so glad I found this channel
Fabrysiheder (10 months ago)
oh come on, Pirate Pop Plus is actually a good game
RaikreN (10 months ago)
Kotor was my fucking jam, fever dream goodness
Mr Prokhurovsky (10 months ago)
hail my top content(fuck you when you open ma page)
Dodd Rivers (10 months ago)
that burrito doesn't deserve you
saorsa (11 months ago)
Paymoneywubby? More like poor, fat piece of lard. I like your outros. And your content. Love you.
isKrippWearingAHaterino (11 months ago)
nice
Conner (11 months ago)
you still have a home phone? fucking looser.
Plendus Rab (11 months ago)
Someone needs to write a fanfiction between wendys and paymoneywubby
Marcus Penn (11 months ago)
Penis
School Youtube (11 months ago)
You're so cancer I love it.
Devon Tobler (11 months ago)
Tf happened to the happy gay gringo that would play black ops 2 and sing ol micdonild
Bob Jobb (11 months ago)
This series is shit. Stop making these you plebby ginger cunt. ❤❤❤❤❤❤
alex kashevarof (11 months ago)
Dad?
20kevin01 (11 months ago)
Play civ 5
Great Mallard (11 months ago)
Play civ 5 niqqa
Ajax (11 months ago)
Put me in your next video you ginger retard nigger fuck.
Yen gun (11 months ago)
More CS:GO vids shitlord. pls
Ian Silent (11 months ago)
ay yo orange looking nigger cunt. ive stumbled upon your channnnnel and i like your videos
CHILIDOG HAMSALAD (11 months ago)
i like civ
MVP MVP (11 months ago)
hey paymoneywubby, I just wanted to let you know that youre not big baller material you poor ginger fuck
Dudley Makim (11 months ago)
react to the fuckwit known as Jordan Hanna. i accidentally found him when i searched sexually provocative comedy songs and had the filter on the last year. boi he is just so unbelievable
Vote_Cthulhu (11 months ago)
so much cancer
Scott Krafft (11 months ago)
play some anime civ v mods nigga
Rite-Here (11 months ago)
I wouldnt mind another call video, except this time you should ask a friend to take all your calls and have him pretend to be your assistant manager.
Daddy Issues (11 months ago)
with the money spent on these i could eat at least every two months
Nico Tesla (11 months ago)
Watch the channel melonpan, you will love him.
kapitan19969838 (11 months ago)
This episode can be summed up in one word... nigger
Myles Moore (6 months ago)
I like the pause
KasperTheWolf (11 months ago)
i experienced the same thing with star wars hahahahahah was only like 7
Aaron Banta (11 months ago)
Why didn't you answer my call Wubey? I was calling for very hot sex good time for you baby cum farts. pls call and help me cume
sonicbrandyn (11 months ago)
go to my fucking channel and watch a video or 2 please
RundownOyster (11 months ago)
Don't look at my channel. i do not claim that your channel is shit or that i could do any better, so don't wast the 5 quality seconds it will take to look at my channel.
Trollin Fox (11 months ago)
miniclip more like your minidick
RomanTemplar (11 months ago)
answer the PHONE!
BrainSeepsOut (11 months ago)
Wait what the fuck you were 8 in 2003?!
Levitating Gaming (6 months ago)
That makes him 24
RUPERT SCOOTER (11 months ago)
Notice me Senpaiiiiii
OsamaBinRapin (11 months ago)
unironic xD
Dewritos M8 (11 months ago)
Dat prom tho
Medceplor (11 months ago)
First impressions are important. I see cute ginger in recommended I click. I see awkward intro meme, I sub. You done did good, you good boy you.
Chris Finney (11 months ago)
I don't know how these princess butt fuckers come up with these garbage comments. Niggert tiddies
FabioNovice (11 months ago)
I'd cook you hot and steamy garlic bread and let you eat it off my stomach
We Eat Chips (11 months ago)
I hope you get aids and watch my channel let's make at least one of them happen or both idk I'm no magician
Ferrari! (11 months ago)
Hey dad, mom left me home alone again and I lost the cat and ate all the whip cream and now I'm scared. Can you come home from work early and fuck me?
Will Fern (11 months ago)
The Golden state warriors blew a 3-1 lead
I control the spice trade (11 months ago)
You look as if God got kinda tired after finishing your head, and started edging and watching porn while going through the rest of your body Nigger
JcubGaming01 (11 months ago)
あなたはゲイです。👌🏻
Primero (11 months ago)
20 second outro , you know he gotta make the algorithm work
DaWolfy (11 months ago)
These games are still not as garbage as your content is... NIGGER
Casey-lee Carr (11 months ago)
Sup ... real life female over here ... love your videos, especially the random ones like this and reading comments. Keep up the great content <3
BeastThePro (11 months ago)
when you look like the btec ED Sheeran lmao
soolop9000 (11 months ago)
Draconika: the cube of soul full walk-through please. or your below average intelligence
Xcho (11 months ago)
Steam Greenlight ended which is some good news.
Legerclast (11 months ago)
why do you keep getting fatter
Earl Herman (3 months ago)
Legerclast fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you! fuck you!
flame👌🔥 (11 months ago)
fidget spinfre
JapaneseEmpire Ball (11 months ago)
Hey you old fuck, remember we are scalping that whale after Saturday since I refused the porn. Gonna be happy happy boy to see this yes sir cunt
Paul Schaefer (11 months ago)
you're still gay
Mick Fitz (11 months ago)
I lost it at burn victim. thanks.
EricTheClasher (11 months ago)
wassup faggot
nkbat (11 months ago)
i wanna see you play hover revolt of gamers
Finn Voigtländer (11 months ago)
play. civ. 5. niggert.
Online Soup (11 months ago)
paymoneycucky can't see his own penis because he is morbidly obese and dumb
Brain Tumor (11 months ago)
Nigger
Brain Tumor (11 months ago)
Also finally accept my steam friend request you obese ginger fuck. I'm the person named Daddy with Bill Clnton avatar
Sebastian_ C (11 months ago)
LOVE ME DADDYCWUSTUSVIWGSSFVWKWVE
Thrash (11 months ago)
Lol the comment section on your videos are hilarious
Mr_JubblyTubnuts (11 months ago)
sorry i was too bisy having a life to comment first faggot
Artur K (11 months ago)
This garbage bundle perfectly matches ur health, u fat nigger.
ramsuzenet (11 months ago)
he's not fat he's erotic chubby
Charleston Hanks (11 months ago)
I'm going to travel back in time, find a dinosaur egg, bring it back to the present, sit on it till' it hatches, raise it, love it, and then watch it mangle your lifeless and helpless carcass while I touch myself inappropriately.
Kholby Hughes (11 months ago)
Charleston Hanks I'm gettin hard just thinkin about that
Xcho (11 months ago)
Charleston Hanks nice
Wurstwasser (11 months ago)
Charleston Hanks Holy fuck dude thats nice!
Velo Flex (11 months ago)
i really like your content wubby, you clearly put alot of effort into them without getting much in return but that does not change the fact that you are a disgusting fat greasy ginger looking cunt face, love jeff. btw your vids are shit compared to mine.
The Reaping Pumkin Pie (11 months ago)
Playyyyyyyyyyyyy civ 5 godamit
zebokobra (11 months ago)
filthy capitalist pig
Flat_ Hamburger (11 months ago)
nigger
Potaishee (11 months ago)
Pin this first comment nigger

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.