HomeЮморRelated VideosMore From: John Odd

Sh*tty Steam Games! - Best Of Game Grumps

1144 ratings | 100541 views
▼Apperception is now on steam!▼ http://store.steampowered.com/app/766070/Apperception/ ▼My twitter!▼ https://twitter.com/biologyCDay
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (101)
LOLMLG21 LIVE (15 days ago)
Why turbo dismount!?
How dare you disrespect the animal kart game!!! That game is 20/10 at least
stangel ross (25 days ago)
socialbird.dk/how-to-get-steam-codes-for-free?305
Nugget (28 days ago)
Only reason Turbo Dismount is on here bcause the mouse was on the screen the whole time...
CellarisAvis (1 month ago)
TURBO DISMOUNT IS NOT SHITTY PEASANT
nick ringer (1 month ago)
What happened to steam train. Like where is Ross.
Aidan cordani (1 month ago)
GARBAGE DAY
Dragon359 (1 month ago)
Or as Arin often times calls them, the best games he's ever played.
TacoKat (1 month ago)
turbo dismount is shitty, arin is just a shitty gamer.
Alex Stephenson (1 month ago)
Why are you making revenue off this video? How do u flag a vid ppl
Kurtis Baker (1 month ago)
Why is Turbo Dismount on this list? How dare you do that?
Hawkeye 685 (1 month ago)
Why is turbo discount on here? I know Arin didn't add boosteys or anything but it's still amazing
Adam Block (1 month ago)
Dude Ched's day is going pretty good this time. Lol. Who made that game xD
Chris the Hedgehog (1 month ago)
You have no past and future. *You stupid cock.*
Symphony808 (1 month ago)
You stupid cock. It’s garbage day.
Jordzyi 1 (1 month ago)
Steam / Pc is shit garbage idc it’s true.
ImforReally (1 month ago)
35:15 Eeh? Has daniel never heard of a game called... mario kart? Smh...
Forest Gem (1 month ago)
can some make a "game grumps 'you know i hadn't considered that' compilation" please that is what makes me laugh the hardest for some reason lol
Inamol (2 months ago)
Turbo dismount ain't shitty, that is an odd choice, Mr John Odd.
Keighen Snavely (2 months ago)
Thanks Dan, now Too Many Cooks is stuck in my head
memelord anakie (2 months ago)
its 7am and i havent slept when arin said "slee[ tight anaki" i fucking died
Chris Sikes (2 months ago)
Damn you O'Donavan.
TechnoBat (2 months ago)
Turbo dismount in not a bad game it the height of crashing gameplay
King Spades Vick (2 months ago)
You do not have past and future. You stupid cock.
Craig Young (2 months ago)
Turbo dismount is horse shit
Amalie Blucher (2 months ago)
For all of you complaining that Tungulus isn't in this, it is simply because Tungulus is a work of pure art. Tungulus is arguably the best steam game known to man. Fuck Tungulus
Orangelover18 (2 months ago)
How dare you slander Animal Racing //shot
kristofer Murphy (2 months ago)
Title: "Shitty steam games!" Me: Oh this gon' be gud! Video: Turbo Dismount Me: Boy if you dont-
Antho432 (2 months ago)
Make a best of racing games
Adam Block (3 months ago)
They really have picked up their shitty Steam game playlist in the last year or so xD
usefulmuse (3 months ago)
If you want a bad title for a horror movie try Midnight Meat Train Like. Who thought that title was a good idea
shogunblade (1 month ago)
usefulmuse well, Clive Barker, creator of Clive Barker's Clive Barker's Jericho, created by Clive Barker did.
usefulmuse (3 months ago)
I have a suggestion for a future video! How about a pet mentions video? Every time Jon's birds, Arin's cats, and Danny's dog (RIP Baron von Poopenstein) are brought up. Keep up the awesome videos my dude!
Lord Bootyquake (3 months ago)
WAIT WHAT THE FUCK WHY IS TURBO DISMOUNT ON HERE
Hayden Ose (3 months ago)
In what world is Turbo Dismount a shitty game?
Potato Fries (3 months ago)
TAKE IT BACK YOU HURT TURBO DISMOUNTS FEELINGS!!!!
Tom Shufeldt (3 months ago)
arins good at game that suck and he sucks at games that are good.... Or is it the other way around?... Idk I but that zebra side wheel action was the tits!
eins2001 (3 months ago)
How's it going, dood? GARBAGE DAY!!
sam mcburney (3 months ago)
Garbage day! :D *Bang*
Amy Daskilewicz (3 months ago)
I like that the clip from SNDN2 was included
Nella (3 months ago)
GARBAGE DAY
Tara Adams (3 months ago)
Why is Turbo Dismount on here? That game isn't shitty. They weren't even talking crap about it.
NotExplosive (3 months ago)
"here you want it back? I got you past the part" Dan is the sweetheart we don't deserve.
Michele Doyle (3 months ago)
Yes! GARBAGE DAY!
Ibby (3 months ago)
No Tungulus. This video is invalid.
Nex_ (3 months ago)
I feel like you forgot last years ghoul grumps.
kumiko higurashi (3 months ago)
I hate unskippable ads man
David B Andrews (3 months ago)
Turbo Dismount is brilliant. It was Arin being typical Arin and not realising could edit tracks with boosts and stuff that made it hard to watch at times.
calska140 (1 month ago)
Nah it suck
GucciGinger (1 month ago)
+David B Andrews ok, good point :)
David B Andrews (1 month ago)
GucciGinger You can when you wonder why you can't complete courses (like that vertical ramp), or have enough speed to get to the crash junctions... And all the tools are right there for anyone to use... Who isn't blind or refuses to learn
GucciGinger (1 month ago)
+David B Andrews look i like turbo dismount but a toybox he was playing wrong? You cant play a toxbox weong thats the point
David B Andrews (3 months ago)
Shinu Yashami It's a toybox game he wasn't playing right, a more comical and interactive version of Burnout's Crash Party Mode
Mythik Beast (3 months ago)
How dare you insult turbo.
Dr Bob Media (3 months ago)
2112 2012 - A good Rush album and a bad John Cusack movie.
TheSpektrum (3 months ago)
is Turbo Dismount on here only for how Arin was playing it? cuz he wasn't exactly a Turbo Dismount pro.
FoxOf ADens (1 month ago)
How exactly is one a Turbo Dismount pro? I thought the point was to throw your ragdoll around and have a good time?
Kalib_Odiv (3 months ago)
TheSpektrum and I am on that section of the video and they arent even talking shit about it
TimeRIP (3 months ago)
Turbo Dismount isn't a shitty game though.
Jahlil the Lemon Robot (3 months ago)
"Shity"
TAL29000 (3 months ago)
Is anyone else having some infuriating slight lag in the audio and video? Edit: nevermind I cleared my cache and it's gonr
Marq 07 (1 month ago)
TAL29000 gonr i barely even know her
HeyitsTom (3 months ago)
I can't wait for Ched 2: Bed the Ched.
Flooffy Fluuffy Puppen (3 months ago)
Ched 3: camp ched
Nightzz Mixx (3 months ago)
And Ched 3: Infinite War
ProphetSong (3 months ago)
Turbo Dismount is by no means a shitty game. It doesn't really belong in this video, tbh. To even put it on par with things like tungulus is doing the game a disservice.
calska140 (1 month ago)
Nah it suck
Captain Arcanine (2 months ago)
ProphetSong I agree, but it was still a funny steam game.
ChaosMiles07 (3 months ago)
Well, they bought too many games, and now they gotta play them all.
BuisnessAsUsual123 (1 month ago)
*throat clearing noises* SO ALL ABOARD THE STEAM TRAIN! (choo choo :) )
Diran Jirū (3 months ago)
Choo Choo!
Alex I. (3 months ago)
ChaosMiles07 So all aboard the $@#%& #+@$%!
Non Existant (3 months ago)
ChaosMiles07 god I miss the steam train.
David Remus (3 months ago)
how did dismount make it onto shitty steam games >.>
KittyDragonLove (3 months ago)
How dare you slander the name of turbo dismount
Professor JAJL (1 month ago)
The most civil YouTube comments section the world has ever known
i immediately went to the comments to write this
Daniel-san Dufrene-kun (3 months ago)
My dick is actually bleeding someone call 911
KittyDragonLove (3 months ago)
Rory Holmes no problem
Jake Harris (3 months ago)
Im a little upset that you put Turbo Dismount in the shitty steam games compilation :/
Alex Ramey (3 months ago)
"You do not have past and future. *You stupid cock.*
butlerkitties (3 months ago)
you *stupid* cock
Cameron Simonis (3 months ago)
GARBAGE DAY.
Chris Sikes (2 months ago)
NO- christ, someone already did it.
Akaritomi (3 months ago)
NO!
SanguineCypress (3 months ago)
Can I request a Best of Smash Bros. pretty please :*
Scratchin’ Swami (3 months ago)
Hot STEAMy goodness
Dodo (3 months ago)
Oi fuck. Turbo dismount is a great game :c
Antho432 (3 months ago)
Right now there is no comments and 111 views, if there was 0-3 views it would be like my videos
Simon Blackwell (3 months ago)
Antho432 oh shit I didn’t realise how recent this video is so I wanted to see how many comments there were now, and it’s at a whopping 9

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.