HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: RyanReporting

RuPaul's Drag Race Sahara Davenport and Manila Luzon 2010

255 ratings | 70715 views
Ryan Janek Wolowski, Sahara Davenport (Rupaul's Drag Race), Manila Luzon (RuPaul's Drag Race season 3) at The Original GLBT Expo 2010 The Original GLBT Expo 2010 The 17th Original GLBT Expo Jacob K. Javits Convention Center 655 West 34th Street New York, NY 10001 (212) 216-2000 www.javitscenter.com www.originalglbtexpo.com Video 03-20-2010
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (91)
Mayara Cristina (1 year ago)
miss her
wikid1992 (1 year ago)
sahara 😇💜💜💜
Mayara Cristina (1 year ago)
yeah, I miss her
Chris Pam (4 years ago)
Sahara Davenport sucks and Manila too!!!
Why do they suck?
Samantha Chapman (1 year ago)
Chris Pam fuck u u disrespectful piece of ass
Justin Hopkins (2 years ago)
That's rude, considering Sahara died.
Glee4EVA1000 (3 years ago)
Then go away
420hippydippy (4 years ago)
awh I love her....I miss her. R.I.P
Anthony Roberts (4 years ago)
Karl Westerberg gorgeous as a man and a drag
megh (1 year ago)
bitch w h e r e
Fronika (2 years ago)
+Anthony Roberts Nasty bitch as a man and a woman.
zenna (4 years ago)
omg two of my fave queens love both of you!! rip sahara love you both
Marysol Aguirre (4 years ago)
awwww r.i.p sahara i love u
Fatima K. (4 years ago)
so weird seeing him as Karl. So used to seeing him as Manila Luzon <3
Serena Dennis (5 years ago)
Ahw Karl Was Being Soo Cute And Shy..
Kaye Silvester (7 months ago)
Such a contrast to the Manila we're used to. I can just imagine all the people who'd just watched season 2 seeing him for first time and thinking "Ah! Nothing says Civil War like YOU!"
Audrey Hatfield (5 years ago)
Sahara seemed like such a beautiful person, so sweet & soft spoken RIP Sahara
Nata Pu (5 years ago)
Why was she dead ?
SiLlyGoOse4321 (5 years ago)
@melissabby30 Actually her drag mother came out and said it was not heart failure (or anything to do with drugs, etc) and that she respects the family and won't say what it really was.
chris brazee (5 years ago)
miss u
Samuel Versluis (5 years ago)
Wait what happen did i miss something big :(
wallydisney22 (5 years ago)
Who the fuck said she had aids? Have a damn seat.
Harmony Dreven (5 years ago)
Everyone stop feuding-seriously! Show a little respect for both Sahara and Manila. <3333
truksrok (5 years ago)
lol, You stupidly oblivious dogshit eating moron, I don't do drugs - I leave it up to ass sniffing retards like you. Go sniff seats on the bus.
RockStedder Stedder (5 years ago)
You're an ignorant piece of shit. It should have been a bitch like you instead of Sahara. Go sniff a line since it's apparent that's all you know about. Please overdose, bitch.
truksrok (5 years ago)
Hey cuntrag, Be sure to call the doctors "stupid bitches" when the toxicology report comes back. You obviously have NO CLUE what really does happen in the gay and drag queen nightlife just for guys to stay that thin. Go die now.
RockStedder Stedder (5 years ago)
That doesn't mean it happened because of drugs, you stupid ass bitch.
Kasha (5 years ago)
We LOVE you Sahara
gerald surratt (5 years ago)
She did do drugs in the past I don't know If she was still doing them but once you start doing heavy drugs it will fuck up your heart. Even when you get off of drugs you must get a check up to make sure no damage was done to the heart. They way Sahara danced im sure God is letting her dance for the other angels. I will miss you girl you know we go back all the way to Club one in Dallas Tx and the old Ross room. I did those talent shows with Sahara and I couldn't beat that bitch for nothing.ILY
gerald surratt (5 years ago)
I love Sahara and I don't think you should be a ass at this time.
truksrok (5 years ago)
27 and heart failure? Get real you fucked up trolling ass cunt
Jonathan Wiggins (5 years ago)
OH i love manila!!
RockStedder Stedder (5 years ago)
You disrespectful ass bitch.
truksrok (5 years ago)
I bet drugs had a lot to do with her passing :(
Andrea Horne (5 years ago)
Sahara you are always so,so classy....and honey you could dance in pointe shoes...RIP sis
johnnysbackbitch! (5 years ago)
R.I.P girl
Michael Brzoznowski (5 years ago)
RIP Sahara. Drag Heaven is even prettier now. Say hi to my friends Hunter & Miss Kiwi. Can't to see ya'll one day.
Javier Soto R. (5 years ago)
R.I.P
Kawolski (5 years ago)
Rip dreamgirl
ScoopDavis (5 years ago)
:( she was so sweet
hammyannie (5 years ago)
R.I.P Saharah
Martina Simone (5 years ago)
Riposa in pace ragazza:-(We all will miss your talent...
Jan Rene (5 years ago)
So young, so talented! RIP, Poor Manila!
Charlotte Barton (5 years ago)
rip hun :(
Jacque o (5 years ago)
Rest in peace diva
gail yarbough (5 years ago)
Rip doll
King James (5 years ago)
R.I.P. beautiful...I know your gonna make God smile.
Tk Covington (5 years ago)
R.I.P Sahara Davenport You will be missed
AntiStoopid (5 years ago)
Noo :c
darth flagger (5 years ago)
karl was very low key in this.
BLAKPEARL69 (5 years ago)
Rest in paradise Sahara.
Omar Luna (5 years ago)
Rip Sahara :(
Valerie Marie (5 years ago)
People tend to forget that when they are out of drag, they're just themselves. He's not manilla Luzon right now. He is just Karl.
Pandi Cream (5 years ago)
i feel the same way.. Sahara seems more.. feminine ;3
Jordan JoRdAn (5 years ago)
i think bot are vesatile
dks734 (6 years ago)
I dunno why but I have this feeling that Manila is the dominant one in the relationship! haha
they are so freakin cute together
may harrison (6 years ago)
awww look at karl being all shy and sweet c:
Marcos Valdez (6 years ago)
Manila looks cute :D
KendraK (6 years ago)
OMG, Karl looks so shy hahah cute
Shane Sperry (6 years ago)
It's so strange seeing him introduce himself as someone other than Manila.
cosmosman (6 years ago)
@jungltemptress why does it matter?
blank channel (6 years ago)
Sahara always looks sad
ClassyBug (6 years ago)
LOL
nikkii bee (6 years ago)
Manila is gorgeous!
Kensei Muguruma (6 years ago)
They are so cute together! <3 Manila's pretty even when not in drag lol
FeelipinoGay (6 years ago)
aahhh Those stares when Manila made his statement... SSssoooo sweet!!!!
Volkan Sungur (6 years ago)
HE LOOKS LIKE A COW HAHHAAHA SO FUCKING UGLY
Volkan Sungur (6 years ago)
WHAT AN UGLY FUCKING FAGGOTTTT YUKSSSSS!!!!
Santii Andre (6 years ago)
manila iss toooo sexxxyyyy
Fapple (6 years ago)
sahara is sooo hot with and without makeup omg.
Jalen Brown (7 years ago)
@ClassicalOcean lol. I guess its true when they say that Drag is a personna. Haha.
gilbert young (7 years ago)
love 2:42
afierceb (7 years ago)
@ClassicalOcean Agreed. It kind of makes her more attractive!
emz zb (7 years ago)
is it for real? i mean i thought they were friends or best friends
Batty Boii (7 years ago)
Sahara is giving me Octavia St. Laurent tea! Werk girl!
CausalObserver74 (7 years ago)
Sahara Davenport?? I thought this was Whitney Houston melting on crack cocaine. Sahara is so Torch Song Trilogy, kicking old eighties drag, bring it on back Ms. Houston!!
jiveghost (7 years ago)
what a BEAUTIFUL couple! love them both
ClassicalOcean (7 years ago)
Wow, Manila seems so butch in his video, lol. She seems so quiet.
xNikkaX3 (7 years ago)
I have the biggest crush on Manila. <3
MAJazzy08 (7 years ago)
@jungltemptress ooohhhhhhhhhhhh lol
Yemanjaankh (7 years ago)
@jungltemptress LOL right!!
Shelbi Sherod (7 years ago)
@glamoure25 lol, i know right? there is a really old vlog from like 2007 and sahara is telling manila to turn the camera off and theyre like "what if you were on a reality show where cameras are all around all the time" then they both were on a reality show.
AcrobatHero (7 years ago)
Aww wee
stephsmiley2004 (7 years ago)
Awww! they are sooooo cute! Karl looks soooo shy. Sweet and endearing!
stinkyeggs (7 years ago)
Oh wow Manilla is such a boy here. I just have always found Manilla to be so extravagantly feminine on the show so it's interesting to see what's a part of that persona and what is not.
trudesinadelaide (7 years ago)
@jungltemptress um why would you want to know??? Hire a movie if you want to get off on some guy on guy action!! lol
darth flagger (7 years ago)
she looks really good here!!!!
Kemay Jackson (7 years ago)
Manilla why are you acting shy... Love it... LOL
sashaqueenie (7 years ago)
Manila sure looks handsome here.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.