HomeМузыкаRelated VideosMore From: Dua Lipa

Dua Lipa - New Rules (Official Music Video)

7998415 ratings | 1393180154 views
MY DEBUT ALBUM #DL1 IS OUT NOW!!! A massive thank you to everyone buying and streaming it 🌹🌹🌹 THANK YOU MY LOVES 🚀💖 https://wbr.ec/dualipa-album Follow me online: https://wbr.ec/website_dualipa https://wbr.ec/facebook_dualipa https://wbr.ec/twitter_dualipa https://wbr.ec/instagram_dualipa Lyrics: One, one, one, one, one... Talkin' in my sleep at night, makin' myself crazy (Out of my mind, out of my mind) Wrote it down and read it out, hopin' it would save me (Too many times, too many times) My love, he makes me feel like nobody else, nobody else But my love, he doesn't love me, so I tell myself, I tell myself One: Don't pick up the phone You know he's only callin' 'cause he's drunk and alone Two: Don't let him in You'll have to kick him out again Three: Don't be his friend You know you're gonna wake up in his bed in the morning And if you're under him, you ain't gettin' over him I got new rules, I count 'em I got new rules, I count 'em I gotta tell them to myself I got new rules, I count 'em I gotta tell them to myself I keep pushin' forwards, but he keeps pullin' me backwards (Nowhere to turn, no way) (Nowhere to turn, no) Now I'm standin' back from it, I finally see the pattern (I never learn, I never learn) But my love, he doesn't love me, so I tell myself, I tell myself I do, I do, I do One: Don't pick up the phone You know he's only callin' 'cause he's drunk and alone Two: Don't let him in You'll have to kick him out again Three: Don't be his friend You know you're gonna wake up in his bed in the morning And if you're under him, you ain't gettin' over him I got new rules, I count 'em I got new rules, I count 'em I gotta tell them to myself I got new rules, I count 'em I gotta tell them to myself Practice makes perfect I'm still tryna learn it by heart (I got new rules, I count 'em) Eat, sleep, and breathe it Rehearse and repeat it, 'cause I... (I got new...) One: Don't pick up the phone (yeah) You know he's only callin' 'cause he's drunk and alone (alone) Two: Don't let him in (uh-ooh) You'll have to kick him out again (again) Three: Don't be his friend You know you're gonna wake up in his bed in the morning And if you're under him, you ain't gettin' over him I got new rules, I count 'em I got new rules, I count 'em (Whoa-ooh, whoa-ooh, whoa) I gotta tell them to myself I got new rules, I count 'em (Baby, you know I count 'em) I gotta tell them to myself Don't let him in, don't let him in Don't, don't, don't, don't... Don't be his friend, don't be his friend Don't, don't, don't, don't... Don't let him in, don't let him in Don't, don't, don't, don't... Don't be his friend, don't be his friend Don't, don't, don't, don't... You're gettin' over him
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (265304)
Dua Lipa (3 months ago)
1 BILLION views 🎉 WHAAAAA!!! ❤️
Hooram Zaree (20 days ago)
Dua Lipa love you
Grettel Perez (26 days ago)
It's Beatifull ✨✨👧
Meriç Özkan (1 month ago)
Dua Lipa 😍😙
Bedir Önder (1 month ago)
Ok
Layla Mastrangelo (1 month ago)
Yay congrats!
Rocio Dalay (3 minutes ago)
Aca no usan jabon jajaja
Al Fotboll Vloggs (7 minutes ago)
Kosova for life 🇽🇰🇽🇰
Selvakumar Ravi (11 minutes ago)
Excellent song and performance😊
Csilla Matyasovszky (13 minutes ago)
I love it
박정민 (27 minutes ago)
너무좋아요~
Rodrygo alvez (48 minutes ago)
Música boa gostei muito excelente 😎
roadtrippinsteve (58 minutes ago)
Every time I see this, I'll notice a different girl I hadn't noticed, and realize to myself, damn she's cute in a whole different way.
Connor Avila (1 hour ago)
😄😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
joelson legendary (1 hour ago)
I love dia lipa❣💓💖💕💝
Maria Eduarda (1 hour ago)
Linda. Música
Tuhk
Georgous à (1 hour ago)
J'ai pas chanter sous la douche cx
andrea naomi torres (1 hour ago)
esta cancion es muy efectiva para cortar a alguien
Maru Ayala (1 hour ago)
🇦🇷🇦🇷🇦🇷💖😍
Jose Perez (1 hour ago)
Llosoy. De. Los Ángeles
7notes (1 hour ago)
Click 1 https://www.youtube.com/watch?v=K6wcW3ZTrm8 Click 2 https://docs.google.com/document/d/1jUMjtbK5apCBbEXa3yWhrjbzrYBGJf1SYgw6PGHdKF8/edit Click 3 https://www.youtube.com/watch?v=xVnr9n14RyU
Renato JDFF (1 hour ago)
🎶 mataro um cavalo🎶
OLIS SLIME (1 hour ago)
Посмотри песню Насти Герц! Это тажа мотив!
Nicole Becher (1 hour ago)
2018
Adriana Silva (1 hour ago)
Azé putaria e esés
Family Star (1 hour ago)
Ccccccccccccccute
BadmingtonSunset (2 hours ago)
More views than havana
V!t0π (2 hours ago)
A MÚSICA DO MEME KKKKKKKKKKKKK DO SATANÁS KKKKKK
Carmella Petersen (2 hours ago)
I like the song but not the video
Naiana Maria (2 hours ago)
toy you lovyy💗
Naiana Maria (2 hours ago)
toy you lovyy💗
Sandy Jesus (2 hours ago)
Gostei 😘😘😘😘😍😍😍
Leonard Hoxha (2 hours ago)
dua lipa big diva super records
Cute Jungkookie13 (2 hours ago)
Esta cancion el los billboard's JungKook la estaba como que cantando è.é exigo un cover kajslandlskf
ThatGamer WR18 (2 hours ago)
2022?
florchu funes (2 hours ago)
I love your songs😍
Alondra Navarro (3 hours ago)
Xd xd xd xd xd xd xd .....
2018
Anime Otaku (3 hours ago)
Aca no usan jabon ♪♫♬
Leandro Aldape (1 hour ago)
like
Nikola Paraca (3 hours ago)
[×~×]
Ivan Montano (3 hours ago)
Vale vale
Hector Troche (3 hours ago)
Exelent music
Level up
Keep doing it girlfriend!!!!!!!!!!!!
Diamond Slayer (3 hours ago)
At 2:16 It Sounds Like She's Saying I Got Nutella To Myself
Francinete Correa (3 hours ago)
Que maravilhoso kkkkkkkkkkk 😉😉😂😂😍😍😍😘😘❤❤❤❤❤❤👍👍👍👍👍👍✌✌👌👌👌mandou bem dua lipa 😘😍😍👍👍👍👍👍✌✌✌👌👌💖💖😚😚😚😍😍 tá indo muito bem nas músicas mana
Francinete Correa no entiendo
DJ TB (3 hours ago)
mento sianto di ku ger
LauraAmado VEVO (4 hours ago)
2018?? ❤️
vitaliy vitaliy (4 hours ago)
Music is smart
Justyce L (4 hours ago)
Beautiful artistic concept! Love this and love Dua!
ömer akdağ (4 hours ago)
türk yokmu laaan türkler camooonnn
macia dias (4 hours ago)
Algum brasileiro ? 🇧🇷:)
PETISCO SALES Silva (4 hours ago)
New rules
Matilde D'Angiò (4 hours ago)
Stupenda canzone
Kika Pirojevic (4 hours ago)
Love💖💖💖
TOP 10 KHÁM PHÁ (4 hours ago)
You have both beauty and unique vocal
Cielo Te (5 hours ago)
No entiendo su obsesión con Día Lipa, en serio.
Hazelnut exacto
Hazelnut (4 hours ago)
Con Día Lipa no. Con Dua Lipa sí.
Justine Musabyimana (5 hours ago)
I like this song
mustaqim arema (5 hours ago)
Opening ceremony wordcup
princess Hessa7 (5 hours ago)
Or uo r y o h o G oui gb
alma, godoy (5 hours ago)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Asal Abuhijle (5 hours ago)
😁😁😁😁😁😁😁😁😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Asal Abuhijle (5 hours ago)
Best singer
Karen Sanchez (5 hours ago)
Mexicoo!!♥♥
Inês Lopes (6 hours ago)
legal
mariah olliver (6 hours ago)
top
Katia Moumoulidi (6 hours ago)
Amazing song ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sunny Herrick (6 hours ago)
ammy
Vinod ps kollayil (6 hours ago)
💓💓💓💓👌👌
belarus love!
Só queria dizer que a música é muito foda..... e.... Parabéns Alguem me entende? Algum br?
Deciret De Garcia (6 hours ago)
Acá no usan jabón v:
hermosa yo repito y repito la cancion
Bonnie McDermid (6 hours ago)
LOVE YA ADIOS
IRista (6 hours ago)
2019?
Julia Dantas (6 hours ago)
Hi
j sanchez (7 hours ago)
Good song, crappy video
filip.9777 (7 hours ago)
🇭🇷
Eddie Juarez (7 hours ago)
I got new rules I got to tell them to my son LOL
Cant front you bad ma!!! 😍
Leonara Vasconcelos (7 hours ago)
Love this song!!
abc (8 hours ago)
You are damn beautiful girl..
يوسف هدريش (8 hours ago)
😍
FNFHS Bonnie (8 hours ago)
El minuto 1:22 me suena a que "a ca no usa jabón like si a ti tambien😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Damla Ak (8 hours ago)
this song is my best
MI CANAL (8 hours ago)
https://www.youtube.com/channel/UCVv53jeU2ya8xu0_EaDMWaw?view_as=subscriber
iLight (8 hours ago)
Dua Lipa makes really nice songs
galihxtreme (8 hours ago)
That short-haired girl? You saw her in "Cloud Atlas"
Yağmur msp (8 hours ago)
Çok müko türkler beğensin
Bubble Butt (8 hours ago)
MOOD
Reyna Jimenez (8 hours ago)
New Rules , best hit from Dua Lipa. 👌🎉
Eduardo Sp (8 hours ago)
I like time 3:01
Christiana Radut (8 hours ago)
Is beautiful wow
FUNNY SMS (9 hours ago)
who will return here again to check views? 😂
Lynnette Taylor (9 hours ago)
New rules
Flygon Lopez (9 hours ago)
This song sucks
realy nothing (9 hours ago)
The best song in the world
vendas motocar (9 hours ago)
que delícia de música para dançar
Marianela Larrea (9 hours ago)
Maencanta como cantas dua
maria mariagamer382 (9 hours ago)
Brasileiraaa
Progaymer Gen (10 hours ago)
OMG
Annie yukie (10 hours ago)
This is my anthem to get over heartache now.
Annie yukie (9 hours ago)
And it actually cured it.
Zamin Elsanoglu (10 hours ago)
🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿
Clarissa Poernomo (10 hours ago)
Wow

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.