HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Earwax Specialist

Something Big Got Stuck in Man's Ear- Guess What?

38920 ratings | 22030951 views
Check and do like our Facebook page ,just click the link below https://www.facebook.com/earwaxspecia... Comment down below if you find this video helpful Please give a thumbs up to this video Don't forget to comment and subscribe. Click here to SUBSCRIBE: https://www.youtube.com/channel/UCAxp... This video is not intended to diagnose or treat any condition. It is for educational purposes only.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4017)
I'm Bored (5 minutes ago)
It's 2 am, stop watching these vids and go to bed.
Promise Guevara (1 hour ago)
Oml what is that
Tess Christian-Carlson (3 hours ago)
AHHH!its so gross
LPS Jessi corn (6 hours ago)
😖😖😖😫😫😫😫😭😭😭😭😷😷😷😞😞😨😨😨😰😰😰😱😱😱😲😲😲😲😵😵😵😵😤😤😤😤😤😣😣😣😣😣😮😮😮😮😮😞😞😒😒😒😷😷😷😭😭😭😭😭😭😖😖😖😖😔😔😔😔😔😫😫😫😓😓😓😓
Lara Vanderhelm (13 hours ago)
Guess what it's a fuking bee 😂😂😂😂😂🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
Owen Marc (13 hours ago)
Bet it's a wasp
新潟鷲党 (14 hours ago)
えぇ… 痛いですね、これは痛い…
Iailanee C. (14 hours ago)
Y is he so tense, you’re the one walking around with a dead june bug in your ear
Villarante Betoy (16 hours ago)
Eewww
Juana Torres (20 hours ago)
OMG HOW DID A BIG BUG GET IN JIS EAR😷😷😷😷😷😷😷🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
Anime Is kewl (23 hours ago)
I like how big it was but the whole on his ear was smol aff
Jessee Robinson (1 day ago)
That just the exoskeleton of the cockroach, where is the rest of it?
Mark Tolentino (1 day ago)
I'm expecting an elephant to be out.
stlslamgal76 (1 day ago)
Nope not actually it’s a beetle thing
stlslamgal76 (1 day ago)
It’s a bee 🐝
Sefsgsb vshsh (1 day ago)
bich
Red Roses Woods (1 day ago)
Great I'm gonna get a nightmare of this for a week and god I think I might need bleach now...I won't drink the bleach I would pour it on me...
Natalia 123 (1 day ago)
Ahhhhhhggggg i hate watching these but I survived 😝
Ngia Thao (1 day ago)
WHY WOULD PEOPLE PUT THIS ON HERE?!?! THEY ARE LITERALLY TRYING TO KILL US OF GROSSNESS!
Gabe Godinez (1 day ago)
Rip
Owl Hoo (1 day ago)
wouldn't you stabilize this person head before poking that in there? What if he moved?? boom goes ear drum
GamerD (2 days ago)
This is what happens when you get to the wierd part of YouTube....
I ate Your zaxbys (2 days ago)
YouTube planet-73770€hä UNKn0WN
the pro gamer (2 days ago)
🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
Alex Christie (2 days ago)
Omg stop
Ramya Jackson (2 days ago)
Whaaaaaaaaat
Xire Kro (2 days ago)
wow ew
KeepIT Kawaii (2 days ago)
omg is that a roach
Techno Play (2 days ago)
One time a eraser AND a tissue got stuck in my air and they did it the same way! I didnt felt anything! I actually liked it! Lel
Amit Morya (2 days ago)
andar gya kese bc
Ahlaam Suleiman (2 days ago)
That's so scary
V And m (2 days ago)
Poor man I’m glad it’s out
Yuuuck cockroach
Chuu Myat Sandy Min (2 days ago)
Its a damn bug poor guy that must have hurt
Isabelle Anne Lim (2 days ago)
If i was this is will be like 😶😶😶😶 oml why is this life
Viance Legaspi (2 days ago)
its a bee
Dante Williams (2 days ago)
Nos ot que totonom
Dante Williams (2 days ago)
Ewww I'm cleaning my ears every Day bor
Dante Williams (2 days ago)
T
ewww a crockroach
Mii4210 (3 days ago)
OH FUCK NO.
Xx Eren xX (3 days ago)
I thought it is a spider
Marshmallow Soggy (3 days ago)
Gross
U made me so impatient at first
Flamingo's are Stupid (3 days ago)
I remember when a stick cut my ear and it was vaccumed for blood it doesnt really 'hurt' it just makes you cringe
Matilda Jj (3 days ago)
The first one is soo sad beacuse he’s like hurting
Prayer Elor (3 days ago)
A bug!!!
Christina Davis (3 days ago)
It was a 🐝
channel S.Iさら (3 days ago)
...え、虫!?
adelle's gacha vids! (3 days ago)
How tf did that piece of cockroach fell in that fucking ear?!
Jan Kiper (3 days ago)
What is wrong with us? That we watch this kind of crap ? Maybe there’s a name for it, I am only going to just watch one then 30 minutes later I’m still watching others and I really do have things I should be doing besides this.
Crogg88 (3 days ago)
Poor guy 🙁
Jaylenboy4 F (3 days ago)
Wow
Ivan Tube (3 days ago)
Well alrighty then
sonic fan 600 (3 days ago)
A bee
guido7095 (3 days ago)
When you stay overnight at your southern friend
natarsha tisby (4 days ago)
This is kinda disgusting to me just saying
Deonna Hicks (4 days ago)
The question is... How in the world do you get a bug in your ear?
Michael Labrise (4 days ago)
AW, I thought it would be a gerbil.
Jacob Brohen (4 days ago)
😖😶🤢🤮
Rayyan Ahmed (4 days ago)
This is is just ucomfortable🤢🤢🤢
Benjamin Razzio (4 days ago)
Why did they kill him? The cockroach did not try to hurt you. He was eating the excess earwax from the ear and he would have gotten out once he had ate all the earwax.
Yuli Was (4 days ago)
🙊🙈ewwww
casmira ww (4 days ago)
Bee
paul 20 (4 days ago)
Its a fucking cockroach holy shit!!!!
Afaq Bhatti (4 days ago)
Enough internet for today !!
999 views (4 days ago)
iiiuuuuuuu!! :P
Rajay Edwards (4 days ago)
😢😢😢😢
Accsiver Sa de cv (4 days ago)
Que asco like si no hablas inglés
kpop Gamer (4 days ago)
Is it a bee?
JayIceColdD (4 days ago)
SOO much NOPE in this video.
Sonia Adil (4 days ago)
I liike it
Lisa and lois (4 days ago)
Ow I feel so bad for them:(
William Kusuma (4 days ago)
I watched the comment first before watch the video ... U know..Just to anticipate creepy things Am i the only one?
RASUL ZABIHOV (4 days ago)
O my god, this is bee
Nursi kg (4 days ago)
🤢🤢🤢🤢🤢
Michael Carrasco (4 days ago)
on a scale of 1to ten I feel 1010020q00100101001010100101010100q01010010101001010100101010and19
Оля Пенцак (4 days ago)
Дуже жутко
Bhavith Bhavith (4 days ago)
ahhhhhh
James Bryan (4 days ago)
What is that
Việt Thanh Nguyễn (4 days ago)
Ewwww 😱🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Wynter King-Clicquot (4 days ago)
If I was that man I think I would have passed out!
Doom ers (4 days ago)
damn
Aniket Kapse (4 days ago)
Omg
Fat Kid Terio (4 days ago)
why is this recommended? lpl
it seemed really painful. i can tell it according to the mans face
Ashish Shah (4 days ago)
Who have 2 dig the ear have 2 wear a glove
Unsual Commenter (4 days ago)
The most satisfying video 😂
Unsual Commenter (4 days ago)
Im gonna throw up!
Abbygail H. Kiya Kiya (4 days ago)
Aaaw that was hurt ≥﹏≤≥﹏≤(╥﹏╥)(╥﹏╥)(╥_╥)(╥_╥)
Bettina Buenaventura (4 days ago)
What a fly
Bettina Buenaventura (4 days ago)
Ouch at the same time gross
TECHNICAL FARËZ (4 days ago)
Yuck.......
nerissa miranda (4 days ago)
Yakk...how come it go inside its big cockroach?
ritu Pandey (4 days ago)
Why don't they give anesthesia
preeti Kohli (4 days ago)
the bug whispers it is free realistate
Prakash Prakash (4 days ago)
Se
monihewit (4 days ago)
WAS THAT A BUG.🤢🤮
xXvaderXx youtube (4 days ago)
I just want to know how that even get in there and he might want to get his ears checked for like eggs or something
Alexes Garcia (4 days ago)
WTF
KPOP Fan (4 days ago)
I dont know what to feel about this

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.